בדיקת ראייה בהרצליה

היכולת לקלוט גירויים ומסרים שונים מהעולם סביבנו ולעבד אותם לתבניות מוכרות שמתפתחות, מאפשרת לנו, בני האדם, לקבל החלטות שגרתיות בחיי היום יום וכן החלטות משמעותיות בסיטואציות מורכבות בהן אנו נתקלים לא אחת. ישנה חשיבות קריטית ומכרעת לשמירה על ראייה תקינה וחדה מבחינות רבות ומכאן שהקפדה על ביצוע בדיקת ראייה תקופתית הינה חשובה למדי וזאת על מנת לשמור את העיניים שלנו חזקות ובריאות, לאתר לקויות ובעיות שונות בתפקוד הראייה, לאבחן מחלות ולעקוב אחריהן, למנוע ירידה והידרדרות בחדות הראייה ולהתאים פתרונות יעילים ואופטימליים תוך תיקון וטיפול במצבים קיימים. בדיקת ראייה בהרצליה, חשוב שתתבצע על ידי אופטומטריסט מוסמך ומנוסה שעבר הכשרה והסמכה מתאימות והינו בעל ניסיון מקצועי ומומחיות בתחום.

החשיבות בביצוע בדיקת ראייה תקופתית

מריאנה גולדשטיין, אופטומטריסטית מקצועית ומוסמכת הינה בעלת ידע וניסיון בתחום, מבצעת בדיקת ראייה ותהליכים מקצועיים נוספים באמצעות הכלים, הציוד והמכשור המתקדמים הנמצאים באופטיקה בהרצליה, היא תשאל את כל השאלות הרלוונטיות והנכונות, תאבחן סימנים וממצאים שונים שעולים מהבדיקה ותתאים פתרונות איכותיים, אפקטיביים ומדויקים בהתאם לצרכיו ומצבו של הנבדק. התוצאות שיתקבלו לאחר הליך הבדיקה ומידת ההצלחה בהתאמת משקפיים או עדשות מגע ייעודיות תלויים רבות במקצועיות של האופטומטריסט והן מבוססות על ניסיון  ויכולת לעשות שימוש במכשור ובטכנולוגיות מתקדמים לצורך ביצוע הבדיקות.

ניסיון מקצועי, טכניקות עבודה מתקדמות ומכשור משוכלל

בדיקת ראייה הינה אחת הבדיקות השגרתיות החשובות ביותר שנערכות בתחום. בדיקת ראייה נדרשת לצורך התאמת משקפי ראייה או עדשות מגע ובנוסף, בדיקות ראייה כוללות גם מיקוד ראייה, מיפוי קרנית, בדיקת תו תקן, בדיקות למשרד הרישוי ועוד. בדיקת ראייה בהרצליה שמתבצעת במרפאה או קליניקה מוסמכת ומוכרת נעשית תוך שימוש בטכניקות ושיטות עבודה איכותיות, ציוד ומכשור מתקדמים וטכנולוגיות חדשנית וכל זאת תוך התבססות על ניסיון וידע מקצועיים עשירים בתחום של מריאנה גולדשטיין. בדיקות ראייה מקצועיות לא ניתן למצוא ולבצע בכל קליניקה, שכן הן מחייבות הכשרה ייעודית וותק ברמה גבוהה. באמצעות בדיקות הראייה הללו, מריאנה תזהה סימנים המעידים על לקויות שונות בראייה או במבנה העין, מחלות לא מאובחנות, ירידה בתפקוד העין, מצבים פיזיולוגיים שונים, התנהלות בלתי תקינה של העיניים ומערכת הראייה ועוד.

בדיקת ראייה בהרצליה

קליניקה מקצועית ואופטומטריסט מנוסה ומומחה

אופטומטריסט שאינו מנוסה ובקיא בביצוע בדיקות ראייה, באבחון תסמינים באופן מדויק, או בתפעול טכני של ציוד ומכשור מתקדם, עלול לבצע את הבדיקה בצורה לא מקצועית, לשגות באבחנה וכך ולמנוע אפשרות לגילוי מוקדם של בעיות תפקודיות ומחלות שונות שניתן היה לגלותן בבדיקה שכזו. בדיקת ראייה בהרצליה המתבצעת בקליניקה מקצועית ומוכרת ועל ידי אופטומטריסט מוסמך ומיומן מאפשרת לזהות מגוון רחב של בעיות כגון: גלאוקומה – מחלות בעצב הראייה, מחלות בארובת העין וברשתית, בעיות שונות במערכת העצבים המרכזית ועוד.
במידה והאופטומטריסט שלכם יזהה סימנים מעוררי חשד בנוגע לבעיה שלא קשורה רק לחדות הראייה, הרי שהמטופל יופנה לבירור או יועבר לקבלת טיפול מתאים אצל רופא עיניים.

נהגים שהינם בני 70 או למעלה מכך מחויבים בביצוע בדיקת ראייה ובדיקה רפואית וזאת כתנאי להוצאת או חידוש רישיון נהיגה. נהגים מקצועיים – נהגי אוטובוס, משאית, אמבולנס, וכו' מחויבים לבצע בדיקת ראייה תקופתית החל מגיל 60 על מנת  לחדש את  רישיון הנהיגה.
בדיקת ראייה לרישיון נהיגה כוללות בדיקה של  חדות הראייה בכל עין בנפרד, כאשר הדרישה הינה לחדות של 6/12 שמאפשרת נהיגה בטוחה ושדה ראייה תקין.

אופטיקה גולדשטיין היא אופטיקה ייחודית שיש בה גם קליניקה מקצועית לביצוע בדיקת ראיה בהרצליה ללא עלות וללא התחייבות. הבדיקה מבוצעת ע"י מריאנה גולדשטיין – אופטומטריסטית מומחית ודור המשך למשפחה של אופטומטריסטים בכירים. אנו מזמינים אתכם לבצע אצלנו בדיקת ראייה שגרתית ותקופתית ללא עלות וללא התחייבות, וכן בדיקות ראייה מורכבות יותר לצרכים שונים וליהנות משירות בסטנדרט האיכות והמקצועיות הגבוה ביותר בתחום, אחריות ויחס אישי.

בקרו אותנו

אריק אינשטיין 3, מתחם הרצליה הילס

התקשרו

שלחו הודעה

אריק אינשטיין 3, מתחם הרצליה הילס

Whatapp